درخشش علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 4140888
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

 درخشش علوم پزشکی کرمانشاه در جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از درخشش تحسین برانگیز اساتید، دانشجویان و کارمندان علوم پزشکی کرمانشاه در بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

فاطمه حدادیان مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

فاطمه حدادیان، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، اظهار کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در مقاطع مختلف دانشجویی، اساتید و کارمندی موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

وی افزود: دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش‌های مختلف معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی و فناوری موفق به کسب ۱۶ مقام برتر قرآنی شدند.

حدادیان تصریح کرد: بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در ۲ مرحله دانشگاهی و سراسری و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، در مرحله ملی اجرایی شد.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: برگزاری این جشنواره ویژه فعالین قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بخش‌های مختلف «آوایی، ادبی، پژوهشی، فضای مجازی و تولیدات رسانه، فن‌آوری، معارفی و هنری» انجام گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیشترین رتبه‌هایی که می‌توان کسب کرد می‌تواند از بخش معارفی باشد، گفت: قصد داریم برای آمادگی شرکت‌کنندگان این جشنواره قرآنی به ویژه در بخش معارفی حلقه‌های مطالعاتی با هدف پرورش و تقویت متسابقین تشکیل دهیم و امکان برگزاری آزمون‌های حضوری در این بخش را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha